dilluns, 8 d’octubre del 2012

Avui un pastís d'aniversari ple d'emocions i bons records. Sens dubte un encàrrec d'allò més especial, m'ha encantat modelar cada un d'aquests moments tant importants, la seva dedicació i el seu delit per la música. Moltes felicitats Iaio Toni!


Els va agradar tant la bateria del "Boliche" que me'n van demanar una amb l'homenatjat assegut a la vora i tocant la trompeta, divertit, oi?
El seu taxi fet amb fondant de cacau transporta tots aquests anys tant ben portats i fets amb xocolata amb llet. 
El ninot és 100% personalitzat, amb el seu "peto" texà i camisa a quadres vermells i blancs. Va ser molt laboriós però encara més satisfactori i va valdre la pena el temps empleat. 


Més endavant faré fotos del pas a pas per fer el ninot, tal i com em va demanar l'Esther, però ja us avanço que hi vaig dedicar més de 4 hores!

2 comentaris:

  1. Feia setmanes que amb la familia anàvem dissenyant mentalment com voliem que fos el pastís però la realitat va superar de llarg les nostres expectatives. El iaio Toni, una persona tant especial es mereixia un regal que estigués a la seva alçada. No tenia cap dubte que te'n sortiries però es que el vas clavar!!!! Va ser una sorpresa preciosa que a tots ens va fer emocionar.Els nens van disfrutar devorant la figura del iaio mentre els grans feiem conya. Per cert, era boníssim!!! Llàstima que durés tant poquet!
    Molts petons i gràcies!!!


    Paulins & family

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies família!
      Per mi va ser molt emocionant que m'encarreguessiu aquest pastís i vaig gaudir moltíssim amb la seva el·laboració. Em vau facilitar tants detalls que em vaig poder implicar molt i això es reflexa en el pastís.
      Gràcies per el vostre comentari, petons!

      Anna

      Elimina